Magonta!

Har haft en riktigt lugn helg, eller ja jag har fyllt dagarna väl med olika aktiviteter ja allt från enduro tävling och Loppis till chafför till och från krogen och middag med trevliga gäster. Där i mellan har jag pluggat, men det är som att det inte riktigt har fastnat när jag läst. För tillfället har jag ont i magen och vill helst av allt bara slippa dagens skola, men det är väl så här det ska kännas att gå tillbaks på första examinationen efter "sommarlovet". Men nu har jag bestämt mig för att köra, jag går dit säger vad jag kan och vad jag skulle vilja veta mer om, sedan går jag hem och gråter över mitt misslyckande, tar nya friska tag och kör ännu hårdare i morgon.

Men jag känner så här, jag har gått 6 terminer på universitet och är det någon gång jag ska skämma ut mig ordentligt så är det väl nu då.

En sak är då säker, jag är glad över att jag har trevliga grupp kamrater och jag tror inte att dem kommer att skratta åt mig i första taget. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0