Älskade småtroll!!!

Åhh, vilken enorm längtan jag fick efter mina småtroll. Jag hoppas verkligen att jag ska få träffa dem snart igen.
Det finns ingen och då menar jag INGEN som kan få mig på så bra humör som de underbara trollen kan, för mig är dem mitt liv, mitt ljus och ja... Mitt allt!
När jag sitter i en situation som denna så önskar jag att det inte var lika långt till dem, minns sist det var så här och S lovade mig att jag skulle få bo hos dem. Han är den bästa lilla S! :)
När jag längtar efter mina små älsklings troll så brukar jag låsa in mig och gråta en skvätt, visst det hjälper inte så bra eftersom att mitt dåliga samvete för att ha flyttat hem brukar ta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0