Grill Middag!

I dag ska vi premiär grilla här hemma, måste ju bju på nå goo mat´n när de underbaraste vännerna är på besök. :)
S lyckades redan igår kväll att få mig att gråta, fick låsa in mig på toan ett tag. Han tycker verkligen att vi har varit dumma som flyttade från stan, hans högsta önskan är att vi ska flytta tillbaka, men helst då till sävar. Sötnosen min!
I dag har vi bakat lite chokladbollar, barnen och karlarna har vart på fisketävlingen medans jag och Mamman i familjen stannade hemma för lite egen tid. :)
Nu har jag och A haft lite tjej pyssel, lockat hår och målat naglar.
Jag vill verkligen inte att det ska vara söndag i morgon! :/

Kommentarer
Postat av: Hanna

Helgerna går ju alldeles för fort så passa på och njut!

2011-04-09 @ 17:38:06
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0