Secret...

"But the secret is still my own..."
Ibland så blir jag bara så less, är för tillfället inne i en period då jag är less på allt. Det som är värst att min kropp för tillfället går att läsa som en öppen bok. Jag avskyr det!
Det som hjälper mig att hålla huvudet ovanför vattenytan är mitt jobb, de underbara små liven som jag möter dagligen. Utan dem hade jag säkerligen legat på botten redan. Jag har alltid varit en fighter, en sån som kämpat för att klara av det jag verkligen vill. Men nu börjar jag bli lite rädd för mig själv, så här lätt brukar jag inte tappa tålamodet. Det tålamod jag pratar om är tålamodet mot mig själv. Önskar så att jag bara kunde få ur mig allt som ligger innanför pannbenet mitt.

Coz when you're halfway up, you're always halfway down...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0