Våran tid...

Ja, påsken för 2006 var nog den lyckligaste påsken jag vart med om. När du bara kom upp till kittel så där nästan utan förvarning och tog mig med storm. Tänka sig att den 14april, blev som vårat datum men det är oftast långfredagen som känns som våran dag eftersom att det var den dagen du överraskade mig. Sedan den dagen har det varit du och jag, utan det har varit ett VI. :)
I fjol till påsken var allt så komplicerat men det löste sig tillslut. Denna påsken kommer jag att få spendera själv, känns lite tråkigt, men måste man jobba så måste man.
Idag är det 5 år tillsammans med mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja verkligen synd att han jobbar

2011-04-14 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0