...

Har slutat för dagen, har suttit och pysslat med några grejer som jag ska ha på jobbet, Snart är det klart för lamineringsmaskinen. Men jag tror att jag måste avbryta arbetet nu eftersom att jag ska göra mig klar för att gå tillbaks på jobbet då vi har avdelningsmöte i kväll, ska tydligen vankas middag också! :)
Nu börjar det kännas som vi fått ordning här hemma, fast vi lär säkert "stöka" till i helgen igen då vi ska åka till lycksele för att inhandla en diskmaskin. När vi fått tillbaks pengarna från repfonden så blir det att byta "kakel" i köket också. Snart har vi ett helt nytt kök. Känns underbart skönt!
Nu måste jag göra mig klar, ska agera lite taxi innan mötet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0