Kallt Kallt Kallt...

Det är på tok för kallt för min smak, men det kanske för något bra med sig då jag har möjlighet att riva tapeter på kvällarna i stället för att komma med undanflykter.
I kväll blir det dock middag med Mamma & L innan det är dags för ett spinningpass, känns som om det är efterlängtat. Men först ska jag göra ett försök att ta ned hatthyllan så jag kan riva lite tapeter. Ska även springa fram och tillbaks till tvättstugan. Det är en dag som denna jag drömmer om en egen tvättmaskin, men det blir ingen sådan förens senare. Prio 1 är en diskmaskin och sedan blir det även lite lister och tapeter innan det är dags för en tvättmaskin. Jag får helt enkelt stå ut med den gemensamma tvättstugan ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad är det för fel på vanlig hederlig handdisk;)?

2011-02-15 @ 15:42:46
URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0