KAOS!!

Jag avskyr att ha kaos hemma, men nu är det verkligen KAOS. Beror nog på att jag påbörjat så väldigt mycket utan att kunna fullfölja det. Skärpning fröken Persson! I dag tog jag i alla fall tjuren vid hornen, nu är alla mina kläder, skor, jackor, handväskor, m.m. upppackat. Gästrummet börjar synas igen, så nu är det snart dags att ta hit gästsängen och få göra fint där inne.
Men det hemskasteprojektet hittils är tapetseringen i köket, jag vill bara inte vara på övervåningen eftersom att det ser ut som... ja jag vet inte vad. Jag är fullt medveten om att det strax är över och att jag kommer att få fina tapeter i hall och kök. Men det är en jobbig väg dit.
Samtidigt kan jag tycka att det är bra att jag får leva i kaos, man måste ibland möta sina rädslor för att övervinna dem.
Nu ska jag fortsätta projekt "göra gästrummet beboligt" men då måste jag börja med att röja lite i förrådet så jag får in det som skall in dit.

Vilken trevlig kväll detta blir, <3 - dagen och allt. Men vi vill inget hellre än att komma i ordning så vi får ta ikapp våran kärlek när ni fått allt som vi vill ha det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0