Magsjukan tog över min kropp. :(

Blev så att jag blir hemma resten av veckan då huvudvärken jag hade övergick till magsjuka. Natten har varit den längsta natt jag vart med om, sov en kort stund i går kväll och sedan har jag varit vaken fram till kl 4. Älsklingen väckte mig halv 6, då jag förflyttade mig från soffan till sängen. Kring 10 så gick jag och la mig på soffan och däckade totalt och vaknade när älsk kom hem från jobbet.
I eftermiddag har jag städat toaletterna och tagit mig ett långt, varm och skönt bad. Har även gjort våfflor till älsk och jag fick även i mig en våffla och det var grymt gott. :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

usch och fy för magsjuka. Hoppas den blir kortvarid och vilken tur vi inte kom=) Se till och bli frisk nu=)!

2011-02-17 @ 20:57:28
URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0