Reaplan!

Min dator låter för tillfället som ett reaplan, vet inte riktigt vad som händer men det ska nog lösa sig. Annars får jag skicka den till farbror "data" doktor i forsvik.
I morse vaknade jag kl 05.00 och var väldigt pigg, men det är väl inte konstigt med tanke på hur mycket jag sov i går. Så när Älsklingen for på jobbet så fick datorn göra mig sällskap i sängen framåt kl 7 då jag steg upp för att diska, fika och plocka undan lite.
Nu har jag sorterat lite papper, ringt några viktiga samtal, fixat några cd-skivor till jobbet, vattnat blommorna och packat iordning lite i gästrummet. När tapeterna väl är på plats efter helgen så blir det att frakta hit sängen som skall stå i gästrummet.
Nej, nu ska jag försöka riva lite tapeter så att jag kan åka till lycksele med Gott samvete i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0