Sjukling!

Enda dagen jag inte fick vara sjuk så vaknar jag med feber och världens huvudvärk. Fast det kanske var väntat med tanke på att jag känt mig lite till och från de senaste två veckorna. Är i alla fall hemma i dag och försöker vila så gott det går. Förtillfället har datorn fått dela säng med mig och det är väldigt skönt. Känns som att jag kommer att hinna plöjja några serier i dag. I dag önskar jag att jag hade en bil, då hade jag åkt ner till mamma och legat på hennes soffa och myst.

Kollar lite diskmaskiner och det ser ut som att beställningen kommer iväg i slutet av veckan, känner bara hur skönt det skulle vara att få bort allt byggande i köket nu när vi ändå håller på. Aja, i morgon ska vi göra ett försök att tapetsera. Hoppas bara att älsk har någon ork när han kommer hem så att vi hinner riva det som skall rivas, samt spackla det som skall spacklas. :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Krya på dig!!!

2011-02-16 @ 10:08:01
URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0