22e bilden: En bild på en tid du saknar.

Tror aldrig att jag gråtit så mycket som jag gjort sedan vi flyttade tillbaks till storuman, tiden med vännerna i stan har varit en av de bästa tiderna i mitt liv. Spelar ingen roll hur ofta jag får prata med dem i telefonen, dom är fortfarande för långt borta.
Som vanligt är det jobbigast att vakna upp i fjällen eftersom att jag alltid vaknar tidigt där brukar oftast bara vara jag och S vakna. Nu när jag drar upp rullgardinen och tittar ut ser jag inte den husvagn jag vill se, det är inga barn som sitter i fönstret och vinkar. Det finns inga små underbara troll som man kan kramas med när man mår dåligt.
De spontana kvällarna med vännerna saknar jag något fruktansvärt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0