I could really use a wish right now...

The night goes by so very slow...

I dag fick jag beskedet, hur ska jag överleva en hel månad? Det är nog bara för älsklingsvännen att börja dagspendla till skolan och flytta in till oss. Jag tycker att det är nog jobbigt med eftermiddags veckorna. Hur ska det då gå med natt i 4veckor? Visst, det klirrar lite extra i kassan, men det är verkligen inte värt det.
Måste nog försöka tänka positivt, jag får iaf se karln på kvällarna numera men hur f*n ska jag kunna sova?
Jag har alltid avskytt att sova själv, många gånger gråter jag mig till sömns. Ni få tycka att jag är barnslig, men jag är verkligen inte bra på detta.
GAAAAAAHHHHHHH!
Jag ösnkar att det här gick att lösa på något sätt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0