Irritation...

Jag förstår verkligen inte hur folk tänker i vissa fall. Hur kan man behandla folk på detta sätt!?
"Bahandla andra så som du själv vill bli behandlad."
Vissa verkar inte förstå detta...
Jag har sagt det förut, men det skadar inte att säga det igen. NU FÅR DET VARA NOG!


Det är ju iaf tur att någon kan vara ärlig och berätta.

Misstag kan vi alla göra, har även sagt det förr. Misstag kan även den bästa drabbas av. Men efter att ha klurat på detta så kan jag numera säga att jag anser att man inte ångrar sitt misstag förens man kan erkänna och försöka ställa tillrätta (så gott som det går), be om ursäkt. m.m. I bland får man skämmas och det är väl kanske inte alltid mer än rätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0