It hurts . . .

Varför kunde jag inte vara starkare? Varför kunde jag inte hålla tillbaks tårarna i dag när vi skulle säga hejdå till vännerna? Om jag inte hade börjat gråta så kanske det hade varit lite lättare för stackars S.
Det gör ont i mig att höra att han är så ledsen, jag vill inget hellre än att tiden ska gå så dem kommer hit.
Jag kan inte med ord förklara hur mycket dessa barn betyder för mig, och det är verkligen jätte jobbigt att det numer är så långt mellan oss.
Mina underbara små älsklingstroll!


När det var som jobbigast vid våran flytt, så jag och mamma S bara grät och grät så minns jag att jag skickade ett sms. Detta har jag fortfarande kvar. :)

"Side by side or miles apart...
Your friends are always close to your heart!"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har oxå kvar de! Men jag har även kvar smset du skrivit att du är rädd att de ska glömma. S glömmer aldrig men lilla A kommer aldrig få chansen! Vi saknar er hela tiden!

2011-03-20 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0