Lära av misstag?

Detta skrev jag i ett inlägg för längesedan...
"Det finns inte mycket jag ångrar, jag lever för att lära utav mina misstag och det som har hänt det har hänt."

När jag idag läste detta så började mina funderingar igen, lär man sig alltid av sina misstag?
Om man säger att man ångrar något och sedan gör man samma sak igen, ångrade man sig egentligen första gången eller var det bara som man sa? Tror att jag måste fundera på detta en stund till...
Jag kan fortfarande säga det att det inte finns speciellt mycket jag ångrar. Varför ska man ångra saker som inte går att göra ogjorda?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så klok

Kram

2011-03-15 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0