Livet...

Visst är det livet att få vara ute och skotra, jag och min sambo är rätt lika på den fronten. Kanske beror detta på att vi båda är uppväxta med detta, vi har alltid sagt att när vi blir "stora", har jobb och bor närmare den skotervänliga miljön så ska vi har en skoter var eftersom att annars skulle det bli bråk om vem som ska köra.
Nu har jag iaf gjort mitt, jag har köpt en skoter! Det känns hur underbart som helst. Nu vill jag bara ta hem den på gården så jag kan sitta vid kökbordet och titta ut den underbara pärlan som numera är MIN!
Tanken var att jag skulle köpa mig en bättre begagnad skoter, men eftersom att jag hittade min ögonsten så ändrade jag mig snabbt. Det slutade med att det blev en Arctic Cat Crossfire 6 årsmodell 2011. Numera kan jag säga att vi äter nudlar, men vet ni vad? DET ÄR DET VÄRT! :)
Jag hoppas, ber, håller tummar och tår på att vädergudarna skall höra min bön om vackert väder i helgen. :)

Jag älskar mitt liv!

En lite dålig bild som jag hittat på nätet, bättre bild kommer nog efter helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0