Packa Pappas Kappsäck!

Men denna gång är det inte pappas kappsäck jag packar utan det är min egen eftersom jag åker till fjällen i morgon. Där är det så fridfullt och man kan göra precis vad man vill, eller hur var nu det där? :P
Samma visa varje gång, vad behöver jag? vilket väder ska det vara?
Jag avskyr att packa!
Har då gjort bort nästan allt annat som skulle göras innan,
- har bakat två sorter
- Har städat toaletterna (resten lämnade jag till karln)
- Har vart förbi pappa och lämna det som skulle lämnas
- Har tankat bilen
Ska bara åka förbi mormor och sedan blir det att packa kläder och sånt, får inte glömma bikinin denna gången. Det kan faktiskt bli bra väder. Nä jag hoppas på att få mig ett dopp i badbaljan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0