Packat & Klart!

Bara en arbertsdag kvar nu, med kvällsmöte och allt. Kroppen är väldigt trött för tillfället, men jag hoppas på att denna natt i alla fall ska bjuda på några timmars sömn.

I kväll har jag bjudit älsklingsvännen på middag och sedan blev det att åka hem till henne för att ansa skatboet som satt fast på mitt huvud. Men nu är det bra, och jag är super nöjd. Nu är det bara att hoppas på att det blir lika fint efter att jag har duschat.
Angående rubriken så har jag som ni förstår packat klart allting inför skotertrippen. Nu är det bara att invänta torsdagen. Ser då ut att kunna bli rätt bra väder, jag hoppas verkligen på sol och underbart före.
Nej, nu blir det duschen och sedan sängen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0