Natten...

I natt har jag vaknat fler gånger av hemska drömmar, jag har vaknat av hur jag gråter. Ska det vara så här fram tills på måndag så kommer jag att bli vansinnig..



Vad är det som har hänt? Minns ni i det här inlägget i sommras?

Den är tillbaks och den är ännu större, denna gång är den 5,2cm i omkrets, och en vanligt äggstock är som sagt 2-2,5 cm.. så jag kan lova att det finns smärta i buken.
Operationen är planerad på måndag den 13/10 men ska träffa narkosläkaren idag ifall det skulle bli något akut.

Så just förtillfället mår jag inte så bra, det som är jobbigast är att inte veta hur allt kommer att gå. Hur kommer det att bli med skolan nu om jag blir sjukskriven!? jag vet ingenting, men just nu känner jag att jag SKA vara på benen och kunna utföra min VFU som tänkt. Ska träffa min handledare under veckan och diskutera detta med henne.

Ska försöka kämpa mig i väg på skolan nu, blir en kort dag för kl 11 ska jag träffa narkosläkaren.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Stackare, hoppas det löser sig för dig! :(

2008-10-07 @ 11:47:27
URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: Erika

Tänker på dig gumman. Håller tummarna att allt ska gå bra! Styrke kramar i massor!

2008-10-07 @ 13:24:52
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0