One Year..

Suck, jag vill inte minnas men det är tyvärr inget jag glömmer så lätt. men i dag är det ett år sedan jag låg på op för första gången, önskade att det även hade varit den sista men ack så fel jag hade.

Sedan finns det ju något positivt med dagen också, min kära morbror fyller år idag måste komma ihåg att gratta honom.


Jag är uppe med tuppen som vanligt, har sovit som en kratta i natt men det var väl inget ovanligt. Har nu tagit mina mirakelpiller och hoppas på att värken i axeln ska släppa.

Nu hade jag tänkt göra mig i ordning och sedan göra frukost åt de två söta som ligger och sover i min säng. allt är packat så det är bara att packa ut allt i bilen och sedan så åker vi. :)

Kommentarer
Postat av: chelise

Hej! Just nu har jag frågestund i min blogg. skulle bli så himla glad om du ville gå in och ställa en liten fråga. du får fråga vad du vill om mig och min dotter.



Ha det bra! :D kram / Chelise

2009-07-07 @ 12:31:19
URL: http://chelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0